Остаточна мета - дати реалістичне уявлення про античну війну, без дивних салатів з божественних втручань, віщувань та гомерівських двобоїв. Зрештою, гравці виявлять, що проблеми, з якими вони зіткнулися, були подібні до тих, з якими стикалися в епоху Наполеона або громадянської війни в Америці.
Фішки будуть розміром 5/8″, кожна з яких представлятиме формування, від македонської фаланги Taxis (приблизно 1500 воїнів) до кіннотного Ile (200 - 300 кінних воїнів). Також представлені полководці та морські сили, що будуть визначальними чинниками досягнення остаточної перемоги.
Македонські, грецькі та перські загони
Полководці обох сторін, морські судна та інше
Зразки карток долі
Мапи розроблені з використанням останніх археологічних досліджень та знахідок, але, незважаючи на багатовікові дослідження, деякі речі досі відомі лише в загальних рисах: наприклад, протяжність та маршрут Царської дороги Персії, розташування кількох важливих міст та чіткий маршрут армії Александра. У цих випадках використовується правило "найбільш прийнятної версії".
Зразки мап
Складові
- 4х матові пластифіковані мапи розміром 90×60 см, охоплюють Грецію, Анатолію та Близький Схід.
- 1х мапа для битви
- 1200+ 5/8" матових пластифікованих фішок
- 20 карток долі
- Брошура з правилами (повнокольорова)
- Брошура зі сценаріями та нотатками дизайнера (повнокольорова)
- Брошура Strategikon, містить приклади та поради для полководців
- 2х буклети з таблицями та схемами
- 4x аркуші з ігровою інформацією для гравців
- 2x 10-гранні ігрові кістки
- 10x зіп-пакетів
Особливості гри
- 30 км на гекс, раунд у один місяць
- Загони представляють різні формування, від фаланги до колісниць
- Порядок бою та полководці, засновані на першоджерелах та найновіших історичних дослідженнях
- Реалістичні проблеми постачання з реалістичними таі, можливо, жорстокими рішеннями
- Кінна розвідка, фуражування та набіги
- Пересування у відповідь, нелегкі відступи та жахливі шляхи
- Вашими першими проблеми зранку є виснаження та моральний дух армії
- Війна на морі
- Сатрапії, податки та хабарі
- Повстання, зрада та навіть гірше
- П'ять сценаріїв різноманітної складності
Сценарії
Гнів Ахілла
Чотири вирішальні роки кампанії Александра, 334 рік до н.е.
Далеко при своєму дворі у Персеполі Дарій ІІІ не бачить реальних причин для занепокоєння: минулого року сатрапи Анатолії вже розгромили македонську передову гвардію, використавши лише частину сил, наявних у розпорядженні імперії. Більше того, молодий та імпульсивний македонський цар, очевидно, завжди перебуває на передовій, очолюючи кавалерію. Вбити його під час одного з його недолугих нападів буде достатньо, щоб занурити Македонію в хаос.
Можливо, Великий Цар має рацію. А може, гнів нового Ахілла буде чутний аж до Вавилону.
Знову десять тисяч
Підготовча експедиція Парменіона до Анатолії, 336 р. до н.е.
Початкова фаза плану передбачала панування над східними берегами Егейського моря, створюючи безпечну логістичну базу для подальшого просування до Центральної Анатолії. З цією метою Парменіону, одному з найздібніших македонських полководців, доручили армію з 9 000 піхотинців та 1 000 кіннотників.
З перської сторони, великий цар Артаксеркс IV є молодою маріонеткою в руках могутнього візира Багоаса, та обидва занадто зайняті придворними інтригами, щоб турбуватися про незначну війну на околицях імперії. Егейським сатрапам доведеться подбати про власний захист.
Боги, як завжди, сміються над планами смертних. За півроку Філіпа вб'є один з його охоронців, Артаксеркс та Багоас програють традиційне придворне змагання отруйників, а справи в Егейському морі ускладняться.
Все йде до цього
Фінальна сутичка між Александром та Дарієм, 331 рік до н.е.
Александр, незламна сила, що живиться вогнем македонської могутності, стикається з новою, грізною армією, зібраною Дарієм ІІІ. Вражаюча чисельність та, здавалося б, необмежені можливості Перської імперії врівноважуються македонським досвідом та лідерством, і це робить можливим усе.
Яким би не був результат, це зіткнення буде резонувати протягом століть та залишить незгладимий вплив на світ.
Вставай, Елладо!
Грецьке повстання після смерті Александра, 323 р. до н.е.
Леосфен, відомий та шанований генерал, призначається верховним головнокомандувачем. Протягом попередніх місяців він вже непомітно завербував 8000 найманців, що служили під проводом Александра в Азії, які тепер посилені 6000 афінянами, 2000 додатковими найманцями та 7000 воїнами з інших грецьких міст-держав. Очікується, що до новоствореного альянсу приєднається ще більше сил, як тільки новини з Вавилону будуть остаточно підтверджені.
З македонської сторони, величезна імперія, створена Александром, пережила його лише на кілька днів, оскільки його сподвижники розділили її між собою та перебувають на межі громадянської війни. Тим не менш, загроза існуванню македонської влади не може бути проігнорована та може змусити її залишити свої амбіції осторонь, принаймні, на деякий час.
Зруйновані зв'язки
Перша війна діадохів, 320 р. до н.е.
Поки Пердікка намагається звести рахунки з Птоломеєм, коаліція, сформована Кратером, Антіпатером та Антігоном, готується до вторгнення в Анатолію, сподіваючись підірвати домінуюче становище Пердікки та забезпечити підтримку Птоломею, поки не стало занадто пізно.
Оборону Анатолії доручають Евмену, колишньому секретарю Александра, якого завдяки його здібностям підвищили до звання генерала. Пердикка також доручає Неоптолему, здібному офіцеру, але з репутацією баламута, діяти під проводом Евмена.
Коли Кратер та його союзники просуваються до Анатолії суходолом та морем, фракцію Пердікки вражає низка дезертирів: Неоптолем, адмірал флоту Клейт Білий, сатрап Лідії Менандр та сатрап Карії Асандр переходять на бік Кратера.
Це лише початок кривавої війни, яка забере життя більшості її дійових осіб.
Ціна та наявність
Ціна ще не визначена... але так, слава коштує недешево.
Якщо Зевс буде до нас прихильний, ми будемо готові битися зі східними варварами в першому місяці 2024 року.
Надішліть вотивну табличку на info@TRLGames.com, щоб зарезервувати собі місце у лавах фаланги Кліта Чорного!
[ Посилання на первинну публікацію - trlgames.com/the-fate-of-all ]